دادستان کرمانشاه:
دادستان کرمانشاه گفت: یکی از مسائلی که برخی از شهروندان نبست به آن اعتراضاتی داشته اند، وجود کلینیک‌های دامپزشکی بویژه برای سگ‌های خانگی در مناطق مسکونی است، در راستای حقوق عامه اداره کل دامپزشکی استان نسبت به انتقال کلینک‌های دامپزشکی از مناطق مسکونی و پرجمعیت به مناطق حاشیه شهر اقدام کند.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 10 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه شهرام کرمی با اشاره به افزایش تعداد کلینیک‌های دامپزشکی در سطح شهر، اظهار کرد: طی چندسال اخیر بواسطه افزایش نگهداری از حیوانات خانگی تعداد کلینیک‌های دامپزشکی نیر در سطح شهر گسترش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هرچند که بسیاری از شهروندان، نگهداری از حیوانات خانگی و از جمله سگ را به نوعی فرهنگ غربگرایانه می‌دانند و خواستار برخورد با فرهنگ ناپسند سگ گردانی هستند، با اینحال باتوجه بوجود چنین پدیده‌ای در سطح جامعه نیاز است که تدابیری هم برای آن اندیشیده شود.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از مسائلی که در یکی دوسال اخیر برخی از شهروندان نبست به آن اعتراضاتی داشته اند، وجود کلینیک‌های دامپزشکی بویژه برای سگ‌های خانگی در مناطق مسکونی است.

وی یادآورشد: ساکنین و همسایگان نسبت به مزاحمت‌هایی که این کلینیک‌ها برایشان ایجاد می‌کنند اعتراضاتی داشته اند و خواستار برخورد با آن‌ها شده اند.

کرمی متذکر شد: بنابراین در راستای حقوق عامه از اداره کل دامپزشکی استان تکلیف شده تا موضوع را مورد بررسی قرار داده و نسبت به انتقال کلینک‌های دامپزشکی از مناطق مسکونی و پرجمعیت به مناطق حاشیه شهر اقدام کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار