مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد : در هفته دولت و دهه فجر امسال ۴۴ روستا در اقصی نقاط ایلام گازدار می‌شوند .
کد خبر: ۱۰۴۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 03 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  عباس شمس‌اللهی  گفت: طبق برنامه زمانبندی‌شده این تعداد روستا در سطح استان گازدار و گامی دیگر در تحقق نامگذاری سال جاری برداشته خواهد شد.

وی افزود : در هفته دولت امسال، ۱۵ روستا گازدار می‌شود که با گازرسانی به این مناطق بیش از ۶۱۴ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد و ضریب نفوذ گازرسانی در روستا‌های استان افزایش خواهد یافت.

شمس الهی با بیان اینکه ۱۴ روستا در هفته دولت و دهه فجر امسال در سطح استان کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال نیز ۲۹ روستا در اقصی نقاط استان گازدار خواهد شد که با اتمام گازرسانی به این روستا‌ها نیز بیش از یکهزارو ۲۲۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای گازرسانی به ۴۴ روستای مذکور در هفته دولت و دهه فجر، پیمانکار انتخاب و در مرحله اجرا می‌باشد که برای گازرسانی به این تعداد روستا ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا می‌شود.

شمس‌اللهی با بیان اینکه در هفته دولت و دهه فجر امسال نیز ۱۴ روستا کلنگ زنی خواهد شد که با گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۳۳۰ خانوار دیگر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد، می گوید: هم‌اکنون این تعداد روستا در اقصی نقاط استان در دست مطالعه و بررسی همکاران قرار دارند.

وی ه روستا‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این روستا‌ها شامل سرابنقل، سیاه‌گاو و مژاره در آبدانان، کمول و کمول محمدزمان در چرداول، بانکلان، تورم، گاودول، رودبره هلیلان، دره دول و گرز‌لنگر در دره‌شهر، آگره‌بید و تختان و بیشه‌دراز دهلران، وری در ملکشاهی می‌باشند.

شمس‌اللهی به روستا‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: روستای سرتنگ زرنه ایوان، بان‌قلا، بیشی‌علیا، پیازآباد، پیامن سفلی و علیا و وسطی، چال‌خشک، چاله‌چاله، چشمه‌کبود، سرچلوسگان سفلی و علیا، سره‌ویان، سول‌آباد، شهمیار، گلدره، گولاب، ورمله، کلگه، تیراندازگه، کپرگه، داربید‌کرنی و داروند هلیلان، شهرک کاور توه‌طاق، هاویان و سمانه، ابوغویر و چم‌هندی دهلران و چشمه پهن ملکشاهی می‌باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار