پاسداران سپاه ناحیه همدان،
بمناسبت فرا رسیدن روز معلم پاسداران سپاه ناحیه همدان با روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 01 May 2022

به گزارش تابناک همدان. به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، جمعی از پاسداران سپاه ناحیه همدان با روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو دیدار و تجلیل کردند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در این دیدار‌ها بیان کرد: شهید مطهری سه ویژگی بارز داشت، یک اینکه مقید به شرع بود و نسبت به مسائل دین حساس بود و این حساسیت تظاهر و تعارف هم نبود دوم اینکه شهید مطهری بسیار اهل دقت بود اگر کم می‌گفت، کم می‌نوشت، اما حساب‌شده می‌گفت و حساب‌شده می‌نوشت و ویژه گی سوم اینکه خود را محدود به مباحث تخصصی نمی‌کرد، وی به مسائل مبتلابه جامعه فکر می‌کرد و برای آن راه حل ارائه می‌کرد به همین اعتبار، فرد بسیار تاثیر گذاری در جریانات سیاسی بود و توانست با ارائه اندیشه اصیل اسلامی در زمینه‌های مختلف اجتماعی سیاسی فکری فقهی مانعی بزرگ در برابر هجوم سیل اسلام زدایی ایجاد کند.

حجت الاسلام حسنی گفت: مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه فرهنگیان جامعه قدم‌های اساسی برداشت.

وی نقش معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگو‌های اولیه دانش آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: معلمان جامعه انسان سازان نسل بعدی اند، لذا نقش معلمان به فرموده امام همچون نقش انبیاست.

حسنی تصریح کرد: شرافت و مرتبط معلم زمانی ظهور و بروز دارد که بتواند شأن خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق سازد، که مصداق بارز این امر شهید بزرگوار مطهری بود.

وی افزود: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندیست، معلمی در قرآن جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است و ویژه ذات اقدس الهی است که اقراء بسم ربک الذی خلق اشاره به همین است.
 
 
با روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویریبا روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همدان دیدار داشتند+ گزارش تصویری
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار