مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش مصرف برق داشتیم. ب
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ 30 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهم اردیبهشت روز صنعت برق، اظهار کرد: طی چند روز اخیر در استان شاهد نزول بارش رحمت الهی هستیم که هم می‌تواند سد‌های برق‌آبی استان را پر کند و هم مصرف برق را کاهش دهد.

وی ادامه داد: اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش مصرف برق داشتیم در حالی که اردیبهشت سال گذشته ۲۴ درصد نسبت به سال قبل آن افزایش داشته است؛ این نوید خوبی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در خصوص گذر از پیک و خدمات‌رسانی به مردم، گفت: ان‌شاءالله امسال با توجه به اقدامات صورت گرفته و همکاری مشترکان تجاری، صنعتی و خانگی و... سالی بدون خاموشی داشته باشیم.

وی عموم مصرف کنندگان را در حوزه خانگی دانست و گفت: حدود ۷۵ درصد مشترکین در استان رعایت الگوی مصرف را داشته و نسبت به سنوات گذشته هیچ اضافه پرداختی ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار