معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملایر از آغاز پنجمین دوره همایش‌های ملی این دانشگاه از بهمن‌ماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 04 October 2015
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملایر از آغاز پنجمین دوره همایش‌های ملی این دانشگاه از بهمن‌ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش فارس؛داریوش سوری با بیان اینکه بستر توسعه علم و تکنولوژی در سایه امر تحقیق و پژوهش‌های اساسی و اصولی فراهم آمده است، اظهار کرد: در این زمینه دانشگاه ملایر نیز طی سال‌های اخیر برنامه‌های موفقی اجرا کرده است.

وی افزود: یکی از ستون‌های اصلی و کلیدی هر دانشگاه حوزه معاونت پژوهشی و فناوری است که این امور نیز در دانشگاه ملایر با تلاش‌های بی‌دریغ و برنامه‌ریزی‌های دقیق تحقق یافته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملایر با اشاره به برگزاری چهار دوره همایش‌های ملی دانشگاه ملایر در سال‌های گذشته تصریح کرد: این همایش‌ها در موضوعات مختلف و با حضور اساتید برجسته بین‌المللی، ملی و دانشجویان سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شده است.

وی گفت: این همایش‌ها با هدف رفع مشکلات و ارائه راهکارها با استفاده از تجربیات اساتید و دانشجویان سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شده که دور پنجم آن از بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا خردادماه سال 95 ادامه دارد.

سوری بیان کرد: در دوره پنجم همانند دوره قبل برای ارتقای سطح کیفی همایش‌ها، سعی خواهد شد از اساتید برجسته خارج از کشور به عنوان سخنران ویژه همایش دعوت شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش‌ها، شامل همایش فیزیک در هشتم بهمن‌ماه سالجاری، همایش محیط زیست در 13 اسفندماه، همایش معماری در 26 فروردین‌ماه سال آینده، همایش علوم تربیتی در 16 اردیبهشت‌ماه سال آینده و چهارمین کنفرانس رشد بلور ایران در 6 خردادماه سال 95 خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار