امروزه مسئله فلسطین و جنایت هاى اسرائیل علیه مردم بى دفاع آن موضوعى منطقه اى نیست، بلکه در رأس موضوع هاى جهانى قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعمارىِ براى جلوگیرى از شکل گیرى تمدن اسلامى و ضد استکباری است. در روز قدس بار دیگر دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می شود و فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 28 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 7/02/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز قدس 
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی روز قدس را روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى با پيام محو اسرائيل از منطقه برشمرد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:
امروزه مسئله فلسطین و جنایت هاى اسرائیل علیه مردم بى دفاع آن موضوعى منطقه اى نیست، بلکه در رأس موضوع هاى جهانى قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعمارىِ براى جلوگیرى از شکل گیرى تمدن اسلامى و ضد استکباری است.
در روز قدس بار دیگر دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می شود و فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می کند.
روز قدس، روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى است و پيام آن، محو اسرائيل از منطقه است.
روز قدس، روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که سلفی های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید.
فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز همنوا با مردم دیار علویان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار حضوری گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی است تا این پیام الهی و وعده حق "وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ" به گوش جهانیان برسد.

فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

------------------------------------------

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 10 اردیبهشت ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" با آرزوی قبولی طعات و عبادات و گرامی داشت داشت لیالی قدر، در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 10 اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12ظهر تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 8 و 9 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب روز جمعه 9 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.
جهان تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

------------------------------------------

کشف 20 تن چوب قاچاق در مازندران 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از كشف 20 تن چوب آلات قاچاق از نوع "طوق" به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي مقابله با افراد سودجو و قاچاقچيان منابع طبيعي، کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در شهرستان جویبار شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: متهم که با همکاری قاچاقچیان فراورده های طبیعی، با قلع و قمع درختان کمیاب طوق از مناطق کویری استان های خراسان جنوبی ، سمنان و گلستان اقدام به تبدیل آن به ذغال برای مصارف تنباکو و ... می کرد، پس از هماهنگی های قضائی دستگیر شد.
سرهنگ محمد پور از کشف 20 تن انواع چوب هاي قاچاق در انباری متعلق به متهم خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی چوب های کشف شده برابر نظر کارشناسان منابع طبیعی بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی از تحویل محصولات قاچاق کشف شده به سازمان مراتع و جنگلبانی استان خبر داد و اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
محمدپور در پايان با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی وظیفه ای همگانی است، خاطر نشان کرد: مردم عزیز در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.
*درخت طوق گونه ای کم یاب و بی نظیر از درختچه های با خواص بالا در کنترل آلایندگی و ریزگردها در مناطق کویری است .

------------------------------------------

کشف 16 کیلو مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 16 کیلو گرم موادمخدر تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در طرح کنترل محور مواصلاتی هراز خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علیرضا ثقفی "در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط 2 قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند .
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آمل، متهمان را که دارای سابقه شرارت در استان نیز بودند حین تردد در این محور شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ ثقفی از کشف 16 کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات یک خودروی متعلق به متهمان توقیف شد.
ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی اعتياد را منشا بسياري از جرائم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشي خانواده ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

------------------------------------------

پلمب 276 واحد صنفي در طرح نظارت بر اصناف در مازندران 
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از پلمب 276 واحد صنفی متخلف در اجراي طرح نظارت بر واحدهای صنفی سطح استان در ماه مبارک رمضان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"محمد باقرزاده" در تشريح اين خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبترک رمضان و پیشگیری از تخلفات صنفی طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان به اجرا در آمد.
وی خاطر نشان کرد: در اين طرح که به مدت 20 روز در سطح استان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان و شهرستان های تابعه از کلیه واحدهای صنفی مرتبط با این طرح بازدید کردند که به متصدیان 4299 واحد صنفی تذکر و و برای 814 واحد صنفي به دليل عدم رعايت ضوابط و مقررات اماکن عمومي،اخطار پلمب داده شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران با اشاره به پلمب 276 واحد صنفی به استناد تبصره يك ماده 7 آيين نامه اجرايي قانون نظام صنفي در این طرح بیان داشت: متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده با تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفي شدند.
سرهنگ باقرزاده در پایان با اشاره به اخذ تعهد از هزار و 292 واحدمتخلف از تداوم اجرای طرح های نظارتی بر واحد های صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

------------------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی"در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 16 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستبند پلیس بر دستان سارق دوچرخه در ساري 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارق حرفه ای دوچرخه با 5 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ساری در پی دریافت خبر وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در ساری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات غیر محسوس، سارق را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به دستگیری متهم، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته به سرقت 5 دستگاه دوچرخه از پارکینگ منازل و مجتمع های مسکونی اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و هشدار به شهروندان و صاحبان منازل مسکونی از آنها خواست: علاوه بر استفاده از دوربین های مداربسته و قفل های مطمئن، هنگام خروج از منزل از بسته بودن درب خروجی مجتمع و منزل خود اطمینان حاصل کنند.

------------------------------------------

توقیف خودروی تیبا با 2 کیلو تریاک در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 2 کیلوگرم تریاک از یک خودروی تیبا در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی تیبا شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 2 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاطر نشان كرد: این سوداگرمرگ پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عنایتی با بيان اين که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری سارق منزل در نوشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق حرفه اي منزل با 7 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ "اکبر درویشی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
وي بيان داشت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.
سرهنگ درویشی، اظهار داشت: متهم در تحقيقات تخصصي به عمل آمده به 7 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه يادآور شد: همراهي و تعامل مردم با پليس در شناسايي و دستگيري سارقان و مجرمان نقش بسزايي دارد و تقاضاي پليس از مردم اين است كه منازل و اموال خود را به تجهيزات ايمني مجهز کنند.

------------------------------------------

دستگیری سارقان سیم برق مزارع در "میاندورود" 
فرمانده انتظامی میاندورود از شناسايي و دستگيري 3 سارق سیم برق و تجهیزات مخابراتی با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق مزارع کشاورزی و تجهیزات مخابراتی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری بود در این ارتباط مظنون شده و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به 7 فقره سرقت سیم و کابل برق از مزارع کشاورزی این شهرستان با همدستی 2 نفر از دوستان خود اعتراف کرد.
وی از دستگیری همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری در پایان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست: تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و محصولات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار