نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: ابتدای ماه مبارک رمضان یکی از برنامه های بسیار خوب در آموزش و پرورش برنامه ای برای روزه اولی ها بود که این مراسم بخوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 20 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در نشست ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: نماز بهترین ذکر است به ویژه اینکه در ایام لیالی شب قدر هستیم می توان در این شب با نماز و استغاثه به خداوند بیش از پیش به خداوند نزدیک تر شویم.

وی با بیان اینکه مشابه شب قدر با فضایل و درجات معنوی بالا وجود ندارد، افزود: فضلیت شب قدر بیشتر از هزار ماه ( ۸۳ سال ) است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: این ماه همه باید در گفتار و کردار خود دقت نظر داشته باشیم و با نماز اول وقت و یاد خدا در مسیر عبودیت قرار گیریم.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: یکی از معیار شناخت هر انسان ، طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان است.

وی با قدردانی از آموزش و پرورش استان گفت: ابتدای ماه مبارک رمضان یکی از برنامه های بسیار خوب در آموزش و پرورش برنامه ای برای روزه اولی ها بود که این مراسم بخوبی برگزار شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: چنین برنامه فرهنگی در راستای تزویج فرهنگ نماز می تواند در ترویج فرهنگ اسلامی نیز بسیار اثر گذار باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اهتمام همه مدیران دستگاه های اجرایی استان برای ایجاد فضاهای در ادارت برای نمازخانه ها گفت: این مهم از طریق سازمان برنامه و بودجه و سازمان تبلیغات اسلامی استان بطور جدی پیگیری شود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار