نماینده مردم ایلام؛
نماینده مردم ایلام گفت: در اجرای توافق نامه منعقده سازمان برنامه و بودجه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر شده از محل تهاتر نفت مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه سامانه گرمسیری اختصاص داده شود .
کد خبر: ۱۰۴۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 19 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ فلاحی افزود: تسریع در اجرایی شدن طرح توسعه میدان نفتی چنگوله توسط مهندسی توسعه نفت متن از دیگر مطالبات نمایندگان استان ایلام بود که در این خصوص معاون رئیس جمهور دستور داد که این موضوع توسط وزارت نفت و با اعلام وزیر نفت تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی گفت: تسریع در تامین اعتبار اتصال ایلام به راه ریلی و تبدیل شدن شهرستان مهران به فرمانداری ویژه که در این خصوص مرتضوی دستورات لازم را به وزارت کشور و وزارت راه صادر کرد.

فلاحی مطرح کرد: در اجرای توافق نامه منعقده سازمان برنامه و بودجه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر شده از محل تهاتر نفت مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه مذکور اختصاص داده شود موضوع پیگیری شود.

وی خواستار مجاب کردن سازمان برنامه بودجه و وزارت نیرو برای تسریع در روند تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه بزرگ و راهبردی برای استان ایلام و همچنین خواهان رایزنی و اقدامات جدی دولت برای جذب مابقی اعتبارات مورد نیاز سامانه گرمسیری از محل صندوق توسعه ملی شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار