معاون امور اقتصادی استانداری ایلام ؛
معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: طبق تبصره ۱۶ از احداث صنایع خرد و تبصره ۱۸ از صنایع بزرگ، افراد متقاضی سرمایه گذاری در شهرستان ملکشاهی حمایت می شوند.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ 16 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریارعباسی  در جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار ایلام در شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: فرمانداری شهرستان ملکشاهی اطلس زمین های قابلیت سرمایه گذاری در این شهرستان را در سریع ترین زمان ممکن تدوین و برای این معاونت ارسال کنند تا براساس طرح آمایش سرزمین طرح های دارای توجیه اقتصادی برای این شهرستان تعریف شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام هم گفت: ادارات باید در کنار اعتبارات استانی، برای جذب اعتبارات مورد نیاز خود از ردیف های بودجه ای وزارتخانه های متبوع خود و اعتبارات متفرقه نظیر کرونا تلاش کنند.

رحمت اله قیصوری یادآور شد: فرمانداران و مدیران باید پروژه های دارای توجیه بر اساس اولویت بندی پروژه ها را مورد توجه قرار دهند چرا که اعتبارات استانی به همه شهرستان ها تعلق دارد و باید بین تمام دستگاه های استان تزریق شود.

فرماندار شهرستان ملکشاهی هم گفت: تامین اعتبار برای تکمیل سد میان تنگ و بیمارستان این شهرستان از مهمترین مطالبه های عمومی ملکشاهی است.

نجف پورافشار ادامه داد: راه های دسترسی شهرستان از محورهای ایلام و مهران باتوجه به اینکه ملکشاهی مسیر دوم اربعین نیز است، نیاز به بهسازی و رفع نقاطه حادثه خیز دارد.

وی تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های آب شرب شهری و روستایی، کاهش معضل بیکاری، آبرسانی به اراضی کشاورزی، تامین و توزیع نهاده های دامی و احیای چشمه های آب عشایری به تعداد ۳۰ حلقه را از دیگر خواسته های شهرستان ملکشاهی برشمرد./م

بیشتر بخوانید ::
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار