معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه عادی‌انگاری کرونا یک خطر جدی برای قم است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و پوشش حداکثری واکسیناسیون مورد توجه مردم و مسوولان باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 13 April 2022

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در سالن کرامت استانداری قم، با انتقاد از بالا بودن تعداد فوتی های کرونایی در قم، گفت: در مقایسه با دوران اوج و موج های قبلی کرونا، تناسبی بین مبتلایان و فوتی ها وجود ندارد.

وی با هشدار نسبت به عادی انگاری وضعیت کرونا در استان، تاکید کرد: عملکرد مدیران اجرایی قم در مدیریت بیماری کرونا یکی از معیارهای ارزیابی دستگاه های دولتی در سال جاری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به پیشروی و موفقیت‌های اخیر محور مقاومت در سرزمین های اشغالی بهمراه فتنه انگیزی دشمنان در ایجاد اختلاف در بین مذاهب اسلامی با شهادت دو طلبه در حرم امام رضا(ع)، پیش بینی می شود امسال شاهد روز قدس پرشوری در سطح شهر قم باشیم.

ابوالقاسم مقیمی اظهار داشت: هنوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نظر قطعی خود را در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس بصورت پیاده یا خودرویی اعلام نکرده است.

وی با اشاره به نزدیکی به شب های قدر، اظهار داشت: مراسم و تجمعات شب های قدر حداکثر باید بمدت دو ساعت و در مکان های روباز برگزار شده و پروتکل های بهداشتی بصورت کامل رعایت شود.

قم از بیست‌وهشتم اسفندماه سال گذشته در فهرست مناطق زرد و نسبتا پرخطر کرونایی کشور قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار