استاندار یزد به مناسبت دهم رمضان؛ سالروز شهادت آیت الله صدوقی (ره) پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 12 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام مهران فاطمی آمده است: دهم رمضان؛ یادآور عروج ملکوتی مجاهد نستوه و عالم ربانی شهید آیت‌الله صدوقی (اعلی الله مقامه الشریف) است.


نقش آن فقیه صمدانی در رهبری شما خوبان عالم برای مشارکت پررنگ در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز حمایت دل گرم کننده از رزمندگان اسلام در سال آغازین دفاع مقدس، چنان بی بدیل و ممتاز بود که امام امت در رثای آن شخصیت برجسته فرمود: «اسلام، خدمتگذاری متعهد و ایران، فقیهی فداکار و استان یزد، سرپرستی دانشمند را از دست داد».


خدمتگذاری خالصانه به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان، رهبری شجاعانه در مبارزات مردمی، آینده نگری در تصمیمات و صراحت لهجه در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب، از جمله ویژگی‌های شاخصی است که به فرموده رهبر حکیم انقلاب (ادام الله ظله الوارف) از شهید صدوقی چهره نادر و ماندگاری را ارائه کرد.


اینجانب با تقدیم خالصانه‌ترین درود‌ها و سلامها، به روح پرفتوح شیخ الشهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهید محراب دیارمان و یادگار فقید ایشان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی (طاب ثراهما) را ارج می‌نهم.

 

گفتنی است آیت الله صدوقی در تاریخ ۱۰ رمضان ۱۴۰۲ هجری قمری و روز جمعه یازدهم تیرماه ۱۳۶۱ هجری شمسی بعد از اقامه نماز جمعه توسط یکی از منافقین به شهادت رسید.

برچسب ها: استاندار ، شهادت ، پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار