کد خبر: ۱۰۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 30 September 2015
عضو شورای شهر کرج با اشاره به فعالیت بانوان آتش‌نشان در کلانشهر کرج اظهار کرد: ایستگاه‌هایی آتش‌‌نشانی بانوان در کرج افزایش یاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید مصطفایی بعد از ظهر امروز در جمع آتش‌نشان اظهار کرد: فعالیت بانوان آتش‌نشان در این کلانشهر قابل تقدیر است این افراد نیز همپای آتش‌نشانان مرد به مأموریت‌ها رفته و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تلاش آتش‌نشانان نیز نزد خداوند بسیار ارزشمند است، افزود: افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی بانوان در سطح شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات است.

مصطفایی با اشاره‌ای بر عملکرد موفق تنها ایستگاه آتشنشانی بانوان شهر، خواستار افزایش نیروهای عملیاتی از میان بانوان آتش‌نشان و افزایش تعداد ایستگاه‌های مختص بانوان شد و گفت: 13 سال از عملکرد این ایستگاه در شهر می‌گذرد و با وجود اثرگذاری مطلوب و موثری که وجود این ایستگاه و بانوان آتش‌نشان در شهر داشته است، هنوز شاهد افزایش تعداد ایستگاه‌های بانوان به بیش از یک ایستگاه نیستیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه خدمت در این حرفه مستلزم از جان گذشتگی و ایثار فراوانی است، گفت: احتمال بروز خطر و آسیب‌دیدگی برای فعالان این حوزه بسیار بالاست.

مصطفایی از مسئولان مدیریت شهری کرج خواست با توجه به ویژگی حرفه آتش‌نشانی که جزء مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود، مقدمات بازنشستگی کارکنان این سازمان پس از 20 را فراهم کنند تا این افراد بتوانند پس از یک دوره تحمل دشواری‌های این شغل پر مخاطره، با آرامش بیشتری در کانون خانواده حضور پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار