نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت هرچه بیشتر نظارت‌ها در حوزه کشاورزی با هدف حفظ حقوق متقابل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 08 April 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، ضمن عرض تبریک سال جدید و انتصاب مهندس حاجی رضا به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: با توجه به مشکل آب در قم و ضرورت توجه به مسئله صرفه جویی، در بخش کشاورزی نیز باید به این مقوله مهم اهتمام لازم صورت گیرد و آموزش کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت ترویج کشت گلخانه ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسئله کاربری‌ها از مهمترین مباحث جهاد کشاورزی است و این کار باید بدون تبعیض انجام شود و مردم درک کنند با سلامت این کار انجام می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم بودن بحث نظارت و بازرسی بر روند توزیع محصولات کشاورزی بیان کرد: اگر مرغی تولید می‌شود باید قطعه بندی در کشتارگاه صورت بگیرد و نباید از قطعه بندی مرغ در محل های عرضه سوء استفاده شود.

وی توجه به منابع درآمدی در سازمان جهاد کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خواستار برنامه ریزی مدیران این سازمان نسبت به این امر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار