استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام اظهار داشت:ایلام به واسطه‌ی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و توریستی و فرهنگی و هنری یکی از مقاصد مهم گردشگران در ایران است و امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی گردشگران به استان بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 31 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا مطرح کرد: مجموعه زحمات دوستان قابل تقدیر است اما لازم است در عرصه‌ی میدانی حضور بیشتر و چشم گیر تری باشد تا پایان سفرهای نوروزی را با کمترین نگرانی جاده‌ای دنبال کنیم.

وی افزود: ایلام علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و آثار باستانی و یادمان‌های دفاع مقدس به دلیل همجواری با عتبات عالیات و تبدیل شدن به قطب اربعین دارای موقعیت ویژه ای در کشور است.

بهرام نیا گفت:  به رغم اینکه به طور متوسط در هر ۷ کیلومتر یک تیم مستقر شده است اما فوت ۱۷ نفر در حوادث جاده‌ای آمار بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این تلفات جاده‌ای هم ناشی از جاده‌های استان بوده که لازم است وزیر راه و شهرسازی و راهداری به این موضوع توجه کنند و نقاط حادثه خیز را اصلاح نمایند تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان باشیم.

بهرام نیا ادامه داد:بخشی ناشی از اشتباهات خود راننده است به عنوان مثال در یک جاده‌ی فرعی ما شاهد ۴ کشته بودیم که خطای فردی باعث این تصادف شده بود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار