مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن با توجه به سهمیه احداث ۶۳۳ واحد در دره شهر ظرف چهار سال تا کنون​ نزدیک به ۲۶ هکتار زمین تأمین شده و سه هزار و ۶۹۳ نفر برای نهضت ملی این شهرستان ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 30 March 2022

 ​ به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری افزود :برای احداث هر واحد در بافت فرسوده مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظرگرفته شده است.

وی گفت:  درمرحله پایش متقاضیان هستیم چنانچه تعداد متقاضیان واجد شرایط از سهمیه شهرستان بیشتر باشد آمادگی داریم که سهمیه شهرستان را افزایش دهیم چرا که از نظر تعداد متقاضی محدودیتی وجود ندارد.

بهادری ادامه داد:  برای کمک به شهرداری ها تا حد توان از ظرفیت قانونی در اختیار قرار دادن قیر رایگان برای آسفالت معابر محدوده های هدف بازآفرینی استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: چهار بانده شدن محور ایلام- بدره- دره شهر از برنامه های راه سازی استان است که در قطعاتی آغاز شده و اخیراً  به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور سپرده شده است و پس از طی مراحل قانونی کار احداث قطعات مختلف از سرگرفته می شود.

بهادری مطرح کرد: چهاربانده شدن دره شهر تا پل گاومیشان نیز در دو قطعه در دست اجرا است که تلاش خواهیم کرد با شتاب بیشتری این ۲ قطعه تکمیل شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار