معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: چهاربانده کردن راههای مواصلاتی و هوشمندسازی و افزایش دوربین های ثبت تخلفات تاثیر زیادی در کاهش تصادفات دارد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 26 March 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری بیان داشت: در استان ایلام با وجود وضعیت توپوگرافی سخت، اما اقدامات بحث ساخت و ساز راههای استان رضایت بخش و مطلوب است.

وی گفت:  ۲۲ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که بیشترین تصادفات دراین نقاط به وقوع می پیوندد و باید این نقاط با همکاری دستگاه های اجرایی به مرور اصلاح شوند.

هژبری ادامه داد: : امسال برای ۳۱ کیلومتر جاده در استان با همت قرارگاه خاتم الانبیاء ( ص ) بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با رایزنی های استاندار محترم و در یک برنامه بلند مدت و میان مدت این پروژه مهم در حال انجام است.

وی مطرح کرد: نقاط کور جاده ای را در برنامه میان مدت باید اصلاح کنیم و این نشست آغازی برای شروع به کار شناسایی، تأمین اعتبار و دیگر مسایل این حوزه خواهد بود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد:  تمامی دستگاه های اجرایی از روز شنبه یک وسیله نقلیه را همراه با راننده به مدت یک هفته در اختیار پلیس راه قرار می دهند و توزیع این خودروها برعهده پلیس راه خواهد بود که البته اولویت حضور این خودروها در شهرستان های سرابله، ایلام، مهران و دهلران است.

وی گفت: در مسیر های استان خودروهای امدادی و راهداری هم حضور دارند که باعث بازدارندگی و کاهش سرعت وسایل نقلیه در محورها خواهند شد. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار