معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۲۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی برای توسعه مسیر های جاده ای به استان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 17 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ خیراله خادمی در حاشیه آئین کلنگ زنی چهار خطه کردن مسیر دهلرن به اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برابر پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های جاده ای استان ایلام اختصاص خواهد یافت .

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در حال حاضر ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان ایلام در حال اجرا است و پیش بینی می شود ظرف مدت 4 سال  200کیلومتر از این بزرگراه ها را تحویل بدهیم .

خادمی با اشاره به ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در ایلام گفت: افزایش نزدیک به ۲۰۰کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به راه های استان چشمگیر خواهد بود.

وی یادآور شد: منابع دیگر مثل بهسازی جاده ها و ایمنی جاده ها که توسط سازمان راهداری و سایر همکاران در بخش های دیگر اضافه می شود باعث افزایش دو برابری این رقم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فاصله ۱۲۰ کیلومتری دهلران تا اندیمشک که در برنامه کاری برای چهارخطه کردن است، افزود: ۳۰ کیلومتر این مسیر وارد فاز عملیاتی شده و قطعات دیگر این مسیر نیز در دست اقدام است و به زودی یک قطعه ۳۰ کیلومتری دیگر از این مسیر نیز آماده مناقصه می شود و عملیات اجرایی آن در سال آینده شروع می شود.

وی از احداث ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در ایلام برابر مصوبات قانونی خبر داد و تاکید کرد: اتصال ایلام از کرمانشاه و خوزستان به مسیر ریلی دنبال می شود./م

بیشتر بخوانید::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار