امام جمعه دهلران
حجت الاسلام موسوی گفت: تکمیل چهار خطه کردن مسیرهای مواصلاتی شهرستان دهلران از مطالبات مهم مردم این شهرستان در راستای کاهش میزان تصادفات جاده ای است.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 17 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در مراسم کلنگ‌زنی قطعه سوم دهلران به اندیمشک، اظهار کرد: متاسفانه مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران به قتلگاه مردم تبدیل شده است.

وی افزود: در این مسیر ها بسیاری از خانواده ها عزیزان خود را بر اثر تصادفات جاده ای از دست دادند که امروز با مشکلات روحی مواجه هستند.

امام جمعه دهلران ادامه داد: مردم شهرستان دهلران ۸ سال دوران دفاع مقدس در این شهر ماندند و از مرزهای کشور پاسداری کردند و امروز مسئولان باید به این مردم خدمت وت توجه کنند.

وی به مشکلات تردد در مسیر دهلران به اندیمشک اشاره کرد و گفت: امروز این مسیر به واسطه مرز مهران به محل تردد زائران و ترانزیت کالا به کشور عراق تبدیل شده است و می طلبد که سرعت بخشی به تکمیل این مسیر در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه دهلران خاطرنشان کرد: تکمیل جاده چمسرخ - حاضرمیل ۱۸ سال زمان برده است و به عنوان یک مطالبه عمومی مردم در بخش‌های میمه و زرین‌آباد تبدیل گردیده است./م

بیشتر بخوانید::

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار