حجت الاسلام پناهیان مدیر حوزه علمیه استان در این مراسم ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان در اهتمام به جامعه ورزش استان ،خواستار تسریع در روند صدور ابلاغ مدیر کل ورزش و جوانان استان شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 16 March 2022

آیین تکریم و معارفه ی سرپرست ورزش و جوانان برگزار شد+تصاویر

 با حضور اکبری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان کشور ،پناهیان رئیس حوزه علمیه استان ،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و کارکنان اداره کل و جامعه ورزش استان ،آئین تودیع و معارفه سرپرستان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ پناهیان ،مدیر حوزه علیمه استان بر تشکیل تیم مدیریتی و استفاده از فرصت ها و ظرفیت های بالقوه در دستگاه ورزش و جوانان تاکید و گفت :پست باید در خدمت ملت و جامعه الهی و ولایی باشد .
مدیر حوزه علمیه استان بر ایجاد محیط ورزشی و پهلوانی در ورزش و جوانان استان تاکید و از نبود اعتبارات لازم در حوزه ورزش و جوانان گلایه کرد.
 
این مقام مسئول بر ارتباط با هیات های استانی ، برنامه ریزی در جهت حفظ و نگهداری از اموال بیت المال تاکید و خواستار تشکیل تیم ها ورزشی و شرکت در رقابتهای قهرمانی کشورشد.
 
پناهیان ،بر ارتقای دستگاه ورزش و جوانان ،برنامه ریزی دقیق در حوزه جوانان و پرهیز از خط و جناح بازی با حفظ ارزش ها و اصول دینی تاکید و خواستار تعالی و پیشرفت ورزش با همدلی ،هم راهی و مدیریت اخلاقی ،ولایی و ارزشی شد .
 
جهانبخش ،سرپرست اسبق ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حضور مدیر کل بازرسی وزارت ،پناهیان مدیر حوزه علمیه استان و تشکر از وزیر ورزش و جوانان ،معاونین در زمان تصدی ،به تشریح عملکرد هشت ماهه خود در این اداره اشاره واز 14 مقام تیمی ،کسب مقام علی پیروج در پارالمپیک 2021 توکیو در رشته پرتاب نیزه ،اعزام 500 ورزشکار به رقابتهای کشوری،ملی و جهانی ،میزبانی مسابقات کشوری ،17 اعزام هیات های ورزش بانوان ،25 اعزام در بخش آقایان ،افتتاح 17پروژه چمن مصنوعی ،کلنگ زنی 26پروژه با اعتبار 270 میلیارد ریال ،بعنوان مهمترین دستاورد و عملکرد هشت ماهه خود در زمان تصدی خبر داد.
 
بهروز جهانبخش خواستار نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به پروژه هتل ورزش و استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج شد و گفت :این پروژه با 102 نواقص در سال 1395 افتتاح شده است 
 
سرپرست سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ،کمبود نیرو انسانی را یکی از چالش های پیش رو در دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد .
عین الله دهقان ،سرپرست جدید ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تشکر از حسن اعتماد وزیر ورزش و جوانان ،استاندار ،معاونین ،مجموع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ،گفت :با برنامه وبدون ادعا و برای کار آمده ام 
 
دهقان سرپرست ورزش و جوانان استان بر تعامل و هم فکری در بین مجموعه همکاران دستگاه ورزش و جوانان سخن گفت و هیات های استانی و شهرستانی را بازوان توانمند اداره کل دانست .
سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود:به حول قوه الهی و با همراهی و همدلی جامعه ورزش ،هیاتهای استانی ،نخبگان ،پیشکسوتان و تشکل های مردم نهاد استان ورزش کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم .
اکبری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان کشور ،استان کهگیلویه وبویراحمد را استانی ورزش دوست ،ورزش خیز با مردمانی خوب و زرخیر دانست و از تلاش 8 ماهه بهروز جهانبخش در زمان تصدی در اداره کل تقدیر کرد.
عباسعلی اکبری ،مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان با تشکر از مدیران قبلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت :پذیرش مسئولیت کار سختی است ،توجه به حوزه جوانان ،ورزشکاران و بانوان و فراهم کردن شرایط و زیر ساخت های عمرانی ،ورزشی و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل و منابع انسانی باید در اولویت برنامه های کاری سرپرست جدید ورزش و جوانان استان باشد .
اکبری ،ورزش همگانی را عامل شور و نشاط اجتماعی ذکر کرد و دولت سیزدهم را دولت کار و کرامت ذکر کرد و افزود:کار برای مردم از وظایف دولت انقلابی است .
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان بر رعایت عدالت ،عدالت اجتماعی و رقابت اجتماعی د رحوزه ورزش تاکید و خواستار مشارکت اجتماعی در برنامه های فرهنگی و ورزشی شد .
اکبری ،خواستار برگزاری و میزبانی رقابتهای کشوری در ورزش استان شد و با تاکید بر ظرفیت و پتانسیل نیروهای استان گفت؛ باید فرصت ها به فعل تبدیل شود.
 
در این آئین با حکم دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور ،عین الله دهقان بعنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب و از خدمات و تلاش های 8 ماهه بهروز جهانبخش در زمان تصدی در این اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تجلیل شد.
آیین تکریم و معارفه ی سرپرست ورزش و جوانان برگزار شد+تصاویر
آیین تکریم و معارفه ی سرپرست ورزش و جوانان برگزار شد+تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار