استاندار ایلام گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و جانبازان نیز پس از جانفشانی ماندند تا روایت گر شجاعت و مقاومت جوانان هشت سال دفاع مقدس باشند.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 13 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز یکشنبه در مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام اظهار داشت: بزرگترین سرمایه وجودی انسان چشم است و اگر هر کس از چشم محروم شود، هیچ لذتی در دنیا لمس نخواهد کرد، بنابراین وقتی ذکر می شود فرزندان شهدا چشم و چراغ ملت هستند، یعنی جایگاه بسیار بالایی در کشور دارند.

وی افزود: فرزندان شهدا میراث دار گرانقدر شهدا هستند و باید در مسیر پدران خود حرکت و گام بردارند.

استاندار ایلام ادامه داد: بالاترین درجه عالی نزد خداوند شهادت است، بنابراین جایگاه فرزندان شهدا در نزد ملت جایگاه بسیار ولا و شایسته ای است چراکه این فرزندان پرچمدار پدران خود هستند.

بهرام نیا یادآور شد: نگاه نظام، مقام معظم رهبری و دولت مردمی در راستای تقویت و حمایت از فرزندان شهدا و ایثارگران است و دولت تلاش دارد که از ظرفیت و توان فرزندان شهدا در مناصب مدیریتی استفاده کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: فرزندان شهدا یادگاران شهدا هشت سال دفاع مقدس هستند و شهیدان برای آسایش مردم و حفظ جان آنان به فیض شهادت نائل شدند

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری و امام راحل همواره به تکریم شهدا تاکید کردند و این مهم وظیفه مسئولان را در قبال شهدا دوچندان می کند.

بهرام نیا ادامه داد: جانبازان شهدای زنده و آنان راویان اصلی دوران ایثار و رشادت دوران دفاع مقدس هستند.

وی اضافه کرد: بعنوان عالی ترین مقام دولت در استان اعلام می کنم شأن و منزلت شهدا و ایثارگران باید همیشه حفظ و همواره حمایت از آنان در دستور کار قرار دهیم.

بهرام نیا بیان داشت: بیشترین مناصب مدیریتی این دوره از مجموعه استانداری است و تلاش شده در حد امکان از مجموعه فرزندان شهدا و ایثارگران استفاده کنیم و هم اکنون ۴۷ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان هم اکنون مدیر هستند.

استاندار ایلام تصریح کرد: شهدا و ایثارگران برای حفظ تمامیت ارضی، استقلال و امنیت کشور عاشقانه شتافتند تا نه تنها یک وجب از یک کشور به یغما برود، بلکه کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

وی اضافه کرد: فرزندان شهدا باید مشاوران امین برای مدیران باشند تا بتوانیم از مشاوره و راهنمایی آنان در برنامه های توسعه ای استان بهره گیریم.

بهرام نیا تصریح کرد: از فرزندان شهدا و ایثارگران در راستای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در تحقق اهداف برنامه های کوتاه مدت و میان مدت موفق باشیم.

استاندار ایلام یادآور شد: نشست با فرزندان شهدا و ایثارگران بصورت ماهانه برگزار شود تا بتوانیم از نقد و نظر و تخصص این عزیزان استفاده کنیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
لعنت به دروغگوی فراموشکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار