رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از آمادگی کامل جهت مقابله با بروز حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 03 March 2022

هومن رفیعی سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم جهت اطلاع رسانی به والدین، مردم، معلمین و دانش آموزان در سایت‌های مختلف، گروه‌ها و کانال‌های تلگرام همچنین کانال سفیران سلامت جهت مقابله با بروز حوادث چهارشنبه آخر سال انجام شده است.

وی افزود: پوستر‌هایی طراحی و روز شنبه آینده جلسه‌ای در فرمانداری با حضور تمامی اعضای ستاد بحران در خصوص اقدامات لازم جهت چهارشنبه آخر سال با حضور فرماندار برگزار می‌شود و قرار است با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری بنر‌های آموزشی در سطح شهر نصب شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه ادامه داد: آمبولانس‌ها با هماهنگی نیروی انتظامی در مکان مشخص شده مستقر می‌شوند، همچنین در قسمت آموزش و ارتقا سلامت آموزش‌هایی برای سفیران سلامت در کانال‌ها و گروه‌های مختلف بارگزاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی جهت دریافت آمار و نحوه استقرار آمبولانس‌ها و آماده باش بیمارستان ها، خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوب شد با همکاری صدا و سیما کلیپ‌هایی و پیام‌های آموزشی در هفته آینده در ارتباط با چهارشنبه آخر سال در سیمای استان منتشر شود.

سروری در پایان بر لزوم رعایت موارد ایمنی در چهارشنبه آخر سال از سوی کودکان و والدین شان تاکید کرد گفت: والدین با نظارت بر کودکان و نوجوانان خود کمک کنند تا این شب بدون حادثه سپری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار