معاون استاندار ایلام؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار کرد : همه مدیران باید برای فراهم کردن بستر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار مردم و کمک به بهبود وضعیت معیشتی آنان این مهم را نصب العین خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 01 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر شهریار عباسی با تاکید بر اینکه فرمانداری ها از ظرفیت سرمایه گذاری های بومی استفاده کنند کفت : بخشی نگری از ذهن مسئولین باید دور شود.

وی گفت:  فرمانداران استان  نسبت به برگزاری کمیته های تسهیل و رفع موانع به واسطه اهمیتی که در بحث سرمایه گذاری دارد و در شهرستان ها و حتی در سطح کارگاه ها و کارخانجات مشکل دار اقدام کنند.

عباسی تاکید کرد:عمده مشکلات اکثر واحدهای صنعتی تولیدی در حوزه های امور بانکی، مشکلات شرکاء، مشکل مواد اولیه و صادرات محصولات تولیدی و سرمایه در گردش است، بنابراین باید دستگاه های اجرایی از همکاری، هماهنگی و مساعدت به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دریغ نکنند.

وی مطرح کرد:در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می رود مدیران کل استان و مدیران شهرستانی از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی در راستای جهش تولید گام بر دارند.

عباسی ادامه داد:جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و شهرستان دارند و تاثیرات مثبتی بر روی رونق تولید و حل مشکلات بخش های تولیدی می‌گذارند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار