امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت: اجازه ندهیم دشمن با تحریف واقعیت‌ها، نقاط ضعف ما را برجسته کند تا فشار اقتصادی که بر ما ایجاد کرده دست از انقلاب و رهبرمان برداریم.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 25 February 2022

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سلول‌های بنیادین پیش قراول است، پنجمین ارتش جهان را در اختیار دارد، این کشور با این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، احیاگر تمدن بزرگ اسلامی ایرانی مورد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری خواهد بود.

 وی افزود: جهاد تبیین در کشور لازم است، جوان ایران امروز باید به انقلاب اسلامی، توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افتخار کند و ضعف دشمن را بشناسد و تبیین کند.

 امام جمعه ایلام گفت: هنگامی که پیشرفته‌ترین پهباد دنیا مورد هدف قرار گرفت و پایگاه عین الاسد موشک باران شد، آمریکایی‌ها هیچ قدرتی برای مقابله نداشتند و این عظمت جمهوری اسلامی و سیر نزولی آمریکای جنایتکار را به نمایش می‌گذارد.

 وی ادامه داد: اوکراین کشوری بود که انقلاب رنگی را در آنجا ایجاد کردند و تبدیل به نظامی طرفدار آمریکا شد، خواسته این کشور این بود که در جمع ناتو قرار بگیرد، طبیعتاً در کنار مرز روسیه ناتو بخواهد پایگاه بزند امنیت ملی روسیه، دچار خدشه می‌شود و عکس العمل نشان می‌دهد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار