سیف الله پور مدیر عامل نساجی هر گونه اختلاف با ساکت الهامی را رد کرد و غیبت سرمربی تیم فوتبال نساجی را تنها خستگی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 20 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر اظهار داشت: مدیریت این باشگاه اولتیماتومی به ساکت الهامی نداده است.

ایزد سیف‌الله‌پور، درباره شرایط نساجی پس از بازی با گل‌گهر اظهار داشت:

برنامه‌ بازی‌های ما به گونه‌ای است که در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل اول و دوم با تیم‌‌های بالای جدول باید بازی کنیم که در برخی از این بازی‌ها هم با بدشانسی مواجه شدیم. در بازی با پرسپولیس و گل‌گهر هم نباید شکست می‌خوردیم، ولی با اشتباهات داوری و بدشانسی بازنده شدیم.

وی در مورد غیبت الهامی در تمرین نساجی خاطر نشان کرد: الهامی در دو روز گذشته به دلیل کارهای شخصی در تمرین شرکت نکرده است و در روزهای آینده مشکلی بابت حضور در تمرینات نخواهد داشت. ما روند رو به جلوی تیم‌مان را می‌بینیم و هیچ اولتیماتومی به الهامی ندادیم. سال گذشته اگر تغییراتی داشتیم به دلیل عملکرد فنی تیم بود. در حال حاضر هم با توجه به دو باخت پیاپی، به کادر فنی تیم اعتماد کامل داریم و از الهامی بابت زحماتی که برای نساجی کشیده است، ممنون هستیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تأسف از برگزاری بازی‌های این تیم در مشهد، خاطرنشان کرد:

از یگان ویژه، هیئت فوتبال خراسان رضوی، مدیریت آستان قدس رضوی و ورزشگاه امام رضا (ع) که نهایت همکاری را با ما داشته‌اند، سپاسگزارم. با این حال سفر‌های پی در پی هم تیم ما را خسته کرده است. ما 14 هفته است خارج از خانه بازی می‌کنیم و در تمام بازی‌ها میهمان هستیم.

متأسفانه استاندار قول داد نساجی خیلی سریع‌ به ورزشگاه خانگی‌اش برمی‌گردد، اما این اتفاق رقم نخورده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار