مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: ۱۵۳ محل در سطح شهرستان و استان برای توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 17 February 2022

یرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس مصوبات تنظیم بازار، در جلسات کمیته راهبردی در جهاد کشاورزی مباشر میوه انتخاب شد وبه استان‌های آذربایجان غربی اعزام شدند و از تمام سردخانه‌های آذربایجان بازدید کردند و سعی کردند مناسب‌ترین سیب درختی موجود را برای استان خریداری کنند، سهمیه سیب درختی به استان منتقل شده و در سردخانه‌ها ذخیره سازی می‌شود.

وی افزود: برای تهیه پرتقال هم طبق برنامه زمانبندی سازمان مرکزی هفته آینده مباشران به مازندران اعزام و برای انتقال سهمیه پرتقال تامسونی اقدام می‌کنند.

صفایی تصریح کرد: ۱۵۳ محل در سطح شهرستان و استان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: قیمت میوه شب عید از ۲۰ تا ۲۵ اسفند بر اساس نرخ کشوری به استان اعلام می‌شود و عرضه آن ۲٠ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار واهد بود.

صفایی اظهار کرد: با توجه به اینکه مراکز عرضه بیشتری برای توزیع میوه در سطح استان در نظر گرفته شده از متصدیان تقاضا می‌کنیم، کمک کنند تا با رساندن میوه با قیمت مصوب به دست همشهریان این توزیع روی بازار اثر مثبت بگذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار