فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه نقش محوری زنان در خانواده، جامعه، و انقلاب اسلامی بی بدیل است خاطر نشان کرد: جامعه زنان ما با رشدی همراه با کمالات به جایگاه والایی رسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ 16 February 2022

به گزارش تابناک همدان،  فرماندار شهرستان در جلسه کارشناسی بانوان دستگاه‌های اجرایی گفت: منزلت و نقش زنان در جامعه اسلامی با تبیین  قدرت و عظمت جمهوری اسلامی نمایان است.

روح اله نباتی اشاره کرد: جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ با وجود جنگ و همه مشکلات از لحاظ شاخص توسعه انسانی پیشرفت چشمگیری داشته است و زنان نقش بسزایی در انقلاب اسلامی داشته و دارند.

  
وی گفت: دشمنان کشور با آسیب زدن به خانواده قصد ضربه زدن به ما را دارد و خوشبختانه بانوان ایران اسلامی با هوشیاری و زکاوت خود نقشه‌های شوم آنان را برآب کردند.

فرماندار شهرستان بهار گفت:تمدن نوین اسلامی دنیا را فراخواهد گرفت و حفظ آرمان‌های نظام مقدس اسلامی این مهم را زودتر محقق خواهد کرد.

لازم به ذکر است: جلسه گروه کارشناسی بانوان شهرستان بهار به ریاست فرماندار و با حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید. در این جلسه کارشناسان امور زنان به بیان برخی فعالیت‌ها و اقدامات خود در حوزه بانوان دستگاه اجرایی مربوطه پرداختند.

 منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار