استاندار ایلام؛
 استاندار ایلام خواستار سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در بخش راهسازی، کشاورزی و حوزه انرژی استان شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 15 February 2022

 به گزارش تابناک ایلام، حسن بهرام نیا با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و مجموعه مدیران هلدینگ های این قرارگاه دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار  با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه های مختلف خواستار سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در استان شد و افزود: ایلام در حوزه آب و خاک و کشاورزی، دارای ظرفیت های فراوانی است و در حال حاضر اجرای سامانه گرمسیری در این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار ایلام ضمن تقدیر از مجموعه تلاش های قرارگاه خاتم در کارهای عمرانی اقصی نقاط کشور یادآور شد: استان ایلام به واسطه اینکه مسیر شماره یک برای ورود زائران عتبات عالیات است، نیازمند زیرساخت های لازم در حوزه اربعین به ویژه در بخش راه است.

بهرام اضافه کرد: در این بین احداث باند دوم چهار خطه شدن جاده حمیل به شباب در دستور کار قرارگاه‌ خاتم بوده که نیازمند تسریع در کار است.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و استهلاک زیرساخت های آن لازم است تا ۶ ماه آینده این پروژه مهم به بهره‌برداری برسد که در این راستا نیازمند کمک و مشارکت قرارگاه خاتم هستیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان، گفت: فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد و در این راستا پارک پلی پروپیلن ایلام در دست اقدام بوده که نیاز است قرارگاه خاتم در این بخش نیز سرمایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار