مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: حدود ۹۰۰ نفر از علاقه مندان به سینما طی روزهای اخیر از آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر به تماشای این آثار نشستند.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 09 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران خودآموز افزود: اکران این فیلم ها که در سینما فرهنگ و بصورت سینما سیار انجام می شود، از نیمه بهمن ماه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: مجموع تماشگران فیلم تا روز گذشته در سینما فرهنگ ایلام ۷۳۱ نفر و سینما سیار (شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان) که بصورت رایگان اکران می شود ۱۴۲ نفر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام افزود: از مجموع هشت فیلم اکران شده در سینما فرهنگ ایلام فیلم های مرد بازنده، ملاقات خصوصی و خائن‌کشی به ترتیب با ۲۲۳ نفر، ۲۳۱ نفر و ۱۴۷ نفر بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص داده اند.

به گفته خودآموز، ۱۶ فیلم در مجموع به مدت هشت روز در سالن سینما فرهنگ ایلام و بصورت سینما سیار در این استان اکران می شوند.

وی عنوان ۱۶ فیلمی که اکران خواهند شد را شامل بی رویا، هناس، علفزار، شهرک، دِرِب، لایه های دروغ، بی مادر، برف آخر، نمور، خائن کشی، ماهان، ملاقات خصوصی، موقعیت مهدی، مرد بازنده، ضد و بدون قرار قبلی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: اکران آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد و این اقدام برای ششمین دوره در این استان برگزار خواهد شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش زاده و با داوری شهاب حسینی، مسعود جعفری جوزانی، مجید انتظامی، مهدی سجاده چی، محمد علی باشه آهنگر، پژمان لشکری پور و محمد داودی برگزار می شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار