مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از رشد چشمگیر تولید محصولات جانبی این شرکت در ۱۰ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 08 February 2022

به گزارش تابناک ایلام، روح الله نوریان روز سه شنبه اظهار داشت : این شرکت در راستای تحقق نامگذاری سال جاری، ضمن توجه به پایداری تولید، توانسته است برای دومین سال متوالی در زمینه افزایش تولید محصولات جانبی خود قدم های موثری بردارد.

وی از رشد ۳۲۹ درصدی تولید گاز اتان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و یادآور شد: شرکت پالایش گاز ایلام در راستای توجه به تامین پایدار خوراک صنایع پایین دستی تلاش خود را در زمینه تولید این محصول دو چندان کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از رشد ۶ درصدی تولید گوگرد در این واحد صنعتی نیز خبر داد و تاکید کرد: گوگرد تولیدی این پالایشگاه یکی از خالص‌ترین گوگردهای های تولیدی در کشور است که عمده مصرف آن در صنایع داخلی است.

نوریان اضافه کرد: طی ۱۰ ماهه نخست امسال تولید گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۲ درصد رشد داشته که این محصول نیز به عنوان خوراک مصرفی در اختیار شرکت پتروشیمی ایلام قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی تنها پالایشگاه گاز در غرب کشور است و وجود آن اهمیت زیادی برای صنایع پایین دستی دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۸۹ هزار و ۲۱۸ بشکه میعانات گازی تولید و برای مصرف در واحد الفین پتروشیمی ایلام ارسال شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار