درخواست مدیرعامل شرکت گاز ایلام از مردم؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه اگر مشترکان یک درجه دمای منزل خود را کاهش دهند، حدوداً ۶ درصد در مصرف روزانه گاز صرفه‌جویی می شود از آنان خواست الگوی مصرف بهینه گاز دمای بین ۱۸ تا ۲۱ درجه منزل را رعایت کنند تا با محدودیت و قطعی گاز مواجه نشویم.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 17 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی روز  با بیان اینکه در حال حاضر مصرف گاز در استان در وضعیت متعادل است، بیان کرد: روزانه به طور میانگین بین ۳/۵ تا ۴ میلیون متر مکعب گاز در بخش های مختلف، صنایع، خانگی، و تجاری استان ایلام گاز مصرف می شود.

وی تاکید کرد: بخاطر اولویت تامین گاز خانگی مشترکین، در فصل زمستان محدودیت‌هایی برای تامین گاز صنایع عمده ایجاد می شود بطوریکه هم اکنون در برخی از صنایع بزرگ استان مانند کارخانه سیمان ایلام، گاز بصورت کامل قطع شده و از سوخت مایع استفاده می کند.

شمس اللهی بیان داشت: اگر مردم الگوی مصرف ( تنظیم دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه) را رعایت کنند، تامین گاز برای این صنایع نیز مشکلی نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: هم اکنون سرانه جمعیت بهره مند روستایی استان از نعمت گاز طبیعی ۹۷ درصد است که با برنامه ریزی های انجام شده و با بهره برداری از ۹ روستای دیگر تا پایان سال جاری تعداد روستاهای برخوردار به ۵۱۰ روستا خواهد رسید.

به گفته شمس الهی، کار اجرایی و مطالعه چندین روستای دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: سال گذشته عملیات گاز رسانی به ۳۵ روستا در دستور کار این شرکت قرار گرفت که با اتمام گازرسانی به این تعداد روستاها برنامه این شرکت به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار