هشدار دادستان دهلران به مسئولان؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : با توجه به شروع پیک ششم کرونا واهمیت سلامت مردم جنگ شادی انقلاب که قرار شد طی روزهای آینده در ورزشگاه تختی دهلران برگزار شود پیگیری های قانونی برای لغو این برنامه در دستور کار دادستانی است.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 07 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بعد از انتشار یادداشت امروز خبرنگار تابناک، با عنوان شادی به قیمت جان ! ستاد کرونا شهرستان دهلران دقیقا کجای کار است ؟ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران به موضوع ورود کرد. 

بهروز جباری درگفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : در شرایطی که همه ما شاهد شروع پیک ششم کرونا در کشور هستیم حسب حساسیت موضوع دادستانی به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود کرده است. 

وی تصریح کرد : باتوجه به اینکه در دهه مبارک فجر شاهد لغو بسیاری از برنامه ها این ایام بودیم اجرای جنگ شادی به صلاح نیست و دستگاه های متولی باید پاسخگو باشند. 

وی تصریح کرد : با پیگیری که دادستانی از طریق رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران و دبیر ستاد کرونا داشته نامه مخالفت اجرای این برنامه نیز به فرمانداری دهلران ابلاغ شده است .

 جباری با اشاره به اینکه حفظ سلامت و تأمین امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است؛ گفت : باتوجه به شروع پیک ششم این دادستانی با کسانی که بخواهند سلامت عمومی شهروندان را به خطر بیندازند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد .

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با اشاره به اینکه اجرای برنامه های جنگ شادی از نیازهای جامعه است، گفت : متولیان امر باید با حساسیت وتوجه به شرایط وبا نظارت دقیق اقدام به صدور مجوز کنند واین دادستانی در حال پیگیری لازم برای لغو اجرای این برنامه است. /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار