مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به ۹ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ایلام با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد و گفت: در دهه‌فجر امسال ۱۶۴ طرح گازرسانی در اقصی نقاط استان ایلام افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 06 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه در این آئین، یک کارخانه آسفالت و ۸ واحد صنعتی و تولیدی در ایلام افتتاح شده است، افزود: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این واحد ها ۴ کیلومتر شبکه و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال‌جاری و کمک به صنایع و واحد‌های تولیدی، تلاش خود را برای خدمات دهی دو چندان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸۱ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایلام گازدار شده، تصریح کرد: ایلام دارای یک شهر و ۲۹ روستا می‌باشد که تاکنون همه مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و شهرستان ایلام در زمره مناطق سبز استان در مصرف انرژی گاز است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه در شهرستان ایلام بیش از ۸۰ هزارو ۵۶۲ خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون ۳۷هزارو ۴۷ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام نصب و ۸۳۷ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان اجرا و تعداد ۴۵ ایستگاه در انواع مختلف cgs, tbs, cps و ms نصب شده است./م

یشتر بخوانید:
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار