فرماندار شهرستان سیروان؛
فرماندار شهرستان سیروان گفت: با اجرای فیبر نوری و طرح uso مسیر سه راهی کارخانه سیمان،مشکل پایداری و قطعی شبکه های همراه اول ، تلفن ثابت برطرف می شود و این مهم در راستای خواسته های مردمی بوده و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 05 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا رئیسی در بازدید مدیر مخابرات منطقه ایلام از پروژه فیبر نوری و طرح uso مسیر سه راهی کارخانه سیمان ، با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده مشکلات بین دستگاهی این پروژه برطرف شده است، افزود: این پروژه به طول 14 کیلومتر از سه راهی کارخانه سیمان تا روستای سفیدخانی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بااعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در راستای پایداری شبکه های تلفن همراه اول و ثابت شهرستان و انتقال داده با کیفیت و متصل شدن تلفن ثابت روستاهای کلی کلی و علی آباد سفلی و علیا در دهه مبارکه فجر کلنگ زنی خواهد شد، اظهار داشت: با انجام این پروژه تمامی کابل های هوایی و پایه های فیزیکی مسیر جمع آوری خواهند شد و این مسیر به شبکه فیبر نوری متصل می شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه طبق قول مسئولان مخابرات استان این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: انتظار می رود با انجام این پروژه دیگر شاهد قطعی ارتباط در شهرستان سیروان نشویم و مشکلات کنونی برطرف شود.

رئیسی خاطر نشان کرد: در حال حاضر روستای گوراب علیا و سراب گورطوطی از لحاظ پوشش آنتن دهی وضعیت مطلوبی ندارند که در قالب پروژه uso دو سایت برای این دو روستا در نظر گرفته شده که انتظار می رود با پیگیری های بیشتر این دو سایت هم زودتر نصب و راه اندازی شوند.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ارتباطی این شهرستان مسیر هوایی فیبر نوری از سه راهی روستای سیاه سیاه تا روستای قاضی خان می باشد که امیدواریم این مسیر هم خاکی شود تا مردم دغدغه قطع ارتباط نداشته باشند،گفت: طی دو سال گذشته کارهای زیادی برای رفع مشکلات ارتباطی روستاهای منطقه انجام شده ولی کافی نبوده و برخی مناطق همچنان با مشکلات ارتباطی و قطعی اینترنت مواجه هستند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه در سال گذشته اجرای 20 کیلومتر فیبر خاکی مسیر لومار به سرابکلان که با انجام این کار تمام تیرهای فیزیکی این مسیر و کابل هوایی جمع آوری گردید و قطعی ارتباط به حداقل رسیده است، افزود: خاکی کردن مسیر سرابکلان به روستای حسن گاوداری به طول 2 هزارو 500 متر که تمام مسیرهوایی و تیرهای فیزیکی جمع آوری شده و قدم خوبی در راستای مشکلات ارتباطی بوده است.

رئیسی با بیان اینکه خاکی کردن مسیر روستای اسلامیه به طول یک هزارو 500 متر و جمع آوری تیرهای مسیر قبل در سال گذشته از اقدامات خوب مخابرات استان بوده است، اظهار داشت: انتظار می رود که مخابرات استان به منظور رفع مشکل اینترنت و پایداری شبکه مخابراتی قدمهای خوبی بردارد تا رضایت نسبی مردم جلب شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار