هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 03 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده مقدم" در بیان جزئیات اين خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، پاکسازی مناطق آلوده، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این طرح، در راستای مقابله با عاملان شرارت و ناامنی در این شهرستان، 8 نفر از اراذل و اوباش که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی و زمینگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری 7 خرده فروش و 6 قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات از کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر از متهمان خبر داد و اظهار داشت: در ادامه این عملیات 19 سارق حرفه ای دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از آنان کشف شد.
سرهنگ حسن زاده در ادامه از دستگیری 44 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این عملیات خبر داد و گفت: توقیف 5 دستگاه موتور سیکلت، 3 خودرو و کشف 12 تن چوب قاچاق از دیگر موفقیت های پلیس در اجرای این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان ضمن تقدير و تشکر از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.

---------------------------

برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجراي طرح عملیاتی ظفر و دستگیری 165 سارق، عامل افیونی و مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: به منظور حفظ امنيت و آرامش شهروندان و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی طرح عملیاتی ظفر در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 49 نفر از محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصريح كرد: در برخورد با معضل مواد مخدر نيز 4‌ قاچاقچی و 24 خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند و در مجموع 13 کیلو و 744 گرم انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.
سرهنگ شالیکار از دیگر اهداف عملیاتی این طرح را برخورد با قاچاق محصولات جنگلی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این عملیات 4 تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق كشف شد.
وی با اشاره به کشف 8 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این علیات، گفت: کشف یک خودرو و 3 موتورسیکلت سرقتی از دیگر موفقیت های انتظامی شهرستان در این طرح بوده است.
شالیکار از اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی شهرستان در این طرح نیز خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن شناسایی واحدهای صنفی متخلف از 69 واحد صنفی بازدید شد که 15 واحد صنفی پلمب و به 22 واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح هاي عملياتي خاطر نشان کرد: در اجراي هرچه بهتر طرح هاي مبارزه با انواع جرایم از مردم خواست در صورت مشاهده و تردد هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

---------------------------

دستگیری سارقان خودرو در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو با 5 فقره سرقت خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی از کشف 5 خودروی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودروها در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگیرند .

---------------------------

اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نوشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" اکبر درویشی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش احساس امنيت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوريت پاکسازي مناطق آلوده وجرم خیز در این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح ، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 11 سوداگر مرگ و کشف 3 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: در ادامه این عملیات 5 خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شد.
درویشی از دستگیری 8 سارق حرفه ای و کشف یک و نیم میلیارد ریالی اموال سرقتی در این طرح خبر داد و گفت: دستگیری 15 محکوم قضایی و 4 نفر اراذل و اوباش منطقه از دیگر موفقیت های این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از ادامه این طرح در سطح شهرستان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

---------------------------

محتکر مواد غذایی در قائم شهر دستگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 5 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد غذایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد . 
سرهنگ "مهدی خادمی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی كسب خبري مبني بر احتکار مقادیر قابل توجهی مواد غذایی توسط فردی سودجو در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی های انجام شده، با هماهنگی های قضائی به همراه نماینده اداره صمت شهرستان در بازرسی از انبار متعلق به متهم 5 تن برنج ، 200 کیلو گرم عدس و 100 کیلو گرم گردو کشف کردند.
سرهنگ خادمی با بيان اينكه ارزش مواد غذایی احتكار شده یک میلیارد و 510 میلیون ريال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با تشكر از همكاري خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمينه احتكار كالا موارد را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رسانی کنند.

---------------------------

دستگیر 5 سارق حرفه ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت 
فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از کشف 9 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "بهادر دیلمی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگيري 5 سارق حرفه اي و كشف 9 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ دیلمی خاطر نشان كرد؛ در اين طرح از 45 واحد صنفي بازديد شد كه به 15 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد.
وي از توقیف 20 خودروی متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضايي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري 23 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: با هماهنگی قضایی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و موفق به دستگيري 7 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.

---------------------------

کشف 21 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي گلوگاه 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از کشف21 فقره سرقت اماکن خصوصی با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "محمودکلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضائی، تصریح کرد: در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی ، 25 سارق حرفه اي سطح شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ کلوانی از کشف 21 فقره سرقت اماکن خصوصی و... در بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و اظهارداشت: توقیف 11 دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگر موفقیت های ماموران دراجرای این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن قدرداني ازمشارکت مردم ودستگاه های دولتی با تاکییدبر افزایش ضریب ایمنی و امنیتی ازشهروندان خواست: هشدارها و آموزش پلیسی راجدی گرفته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس110 درمیان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار