معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: چهار ناشر فعال از استان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور دارند. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،
کد خبر: ۱۰۲۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 31 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مظفر تیموری امروز در جمع اصحاب، با اشاره به برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اظهار داشت: نمایشگاه مجازی کتاب با شرکت ۲ هزار ۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی تا فردا، یازدهم بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود ۲۰۰ هزار عنوان کتاب عرضه شده همچنین ناشران خارجی امسال از ۲۴ کشور دنیا ۲۱ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه کردند.

به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، چهار ناشر فعال کرمانشاهی (گلچین ادب کرمانشاه، انتشارت تریقه روانسر، دیباچه کرمانشاه و دانشگاه رازی کرمانشاه) هم در این نمایشگاه مجازی کتاب حضور دارند

وی در خصوص تخفیف‌های اعمال شده در این نمایشگاه، گفت: همه محصولات تا ۲۰ درصد تخفیف به صورت کلی عرضه می‌شود، البته بعضی از ناشران بنا بر سلایق خود بیش از این میزان هم تخفیف داده‌اند.

تیموری تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت Ketab.ir به صورت ۲۴ ساعت کتاب خود را خریداری کنند حمل و نقل پستی بسته‌ها با قیمت فاکتور کمتر از ۵۰ هزار تومان رایگان است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: اگر خرید‌های اینترنتی به دست خریدار نرسید می‌توانند به اداره کل ارشاد در استان و معاون فرهنگی و رسانه‌ای مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار