استاندار ایلام گفت : هر صندلی مدیریتی در کشور موهبتی بسیار ارزشمند از طرف خداوند متعال برای خدمت رسانی به مردم است و همه باید قدردان این فرصت باشیم.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 12 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست تودیع و معارفه فرماندار سیروان اظهار داشت: هر صندلی مدیریتی در کشور موهبتی بسیار ارزشمند از طرف خداوند متعال برای خدمت رسانی به مردم است و همه باید قدردان این فرصت باشیم.

وی افزود: بلوغ سیاسی مردم مرهون تفکر امام (ره) و شهدای امنیت است که به روح این بزرگان درود می فرستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: فرماندار جدید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود با استفاده از نیروهای جوان و انقلابی های برای توسعه سیروان بهره گیرد.

بهرام نیا اضافه کرد: انتخاب فرماندار جدید براساس بومی گزینی بود، فرماندار اگر چنانچه بومی منطقه باشد، بطور قطع نقاط ضعف و قوت شهرستان را می شناسند و نقاط ضعف را برطرف و از نقاط قوت در توسعه شهرستان استفاده می کند.

شجاعت دلاور مردمان ایرانی الگویی ماندگار برای جهانیان است

استاندار ایلام شجاعت و پایمردی نیروهای نظامی کشور در تمامی عرصه ها را الگویی برای تمامی جهانیان دانست و گفت: با وجود این نیروهای توانمند و با انگیزه ایران هر روز در حال پیشرفت خواهد بود.

بهرام نیا با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر افزود: هر سال باید با استفاده از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی برای مراسم باشکوه دهه فجر تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: ایام الله دهه فجر بزرگترین تکیه گاه برای نسل آینده است و برای استمرار و تداوم انقلاب اسلامی به رهبری مقام رهبری همه باید تلاش کنیم.

وی با قدردانی از فرماندار سابق سیروان به دلیل تلاش و اهتمام برای پیشبرد برنامه ها به منظور توسعه شهرستان گفت: آقای رحیمی مقدم که خود فرزند شهید هستند، بطور قطع مسیر شهدا را ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: همچنین مسوولان این شهرستان برای توسعه این منطقه باید از توصیه و رهنمودهای امام جمعه پر تلاش شهرستان در پیشبرد برنامه استفاده کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: سیروان خواستگاه نخبگان و مهد روحانیت معزز است و در زمینه های اقتصادی و کشاورزی پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار