باشگاه از مسئولان پول نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم پیگیری کنند و یک استادیوم مناسب و آماده به ما تحویل دهند. ما واقعا تحت فشار هستیم و بریدیم. از آن روزی می‌ترسم که مالک باشگاه دل سرد شود.  
کد خبر: ۱۰۲۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 03 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی با گلایه از شرایط موجود اظهار کرد:

با احتساب بازی‌های باقی مانده تا نیم فصل ما ۱۰ بازی را خارج از خانه برگزار خواهیم کرد در حالی که هر تیمی دو بازی پیاپی بیرون از خانه برگزار می‌کند صدایش در می‌آید.

آنوقت ما هر هفته در یک شهر هستیم. البته همه چیز در ورزشگاه نقش جهان عالی بود. به جز نتیجه بازی ما بهترین عملکرد را ارائه دادیم و بیش از ۹ موقعیت گل داشتیم و با پاسکاری نمایش خوب و بازی زیبایی برگزار کردیم. این نشان می‌دهد تیم ما روی زمین بازی خوب خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. یک مسابقه زیبا رقم خورد و زمان آن است به داد ما برسند.

سیف الله پور به هزینه‌های باشگاه نساجی اشاره و تاکید کرد:شرایط سخت اقتصادی یک طرف و این هزینه‌ها از طرف دیگر مالک باشگاه را به شدت تحت فشار قرار داده است. مالک باشگاه تا کنون چیزی برای ما کم نگذاشته است، ولی این قبیل پول‌ها و سفر‌ها در برآورد هزینه‌های ما در ابتدای فصل نبود.

با این حال حدادیان پشت تیم است و کمک می‌کند. بعضی تیم‌ها لنگ یک سفر هستند. ما از مسئولان پول نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم پیگیری کنند و یک استادیوم مناسب و آماده به ما تحویل دهند. ما واقعا تحت فشار هستیم و بریدیم. از آن روزی می‌ترسم که مالک باشگاه دل سرد شود.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار