معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت : توجه به سیما و منظر شهری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت مصوبات شورای شهر و برنامه های شهرداری باشد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ 02 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ؛ لطیف صادقی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر دهلران گفت:  دهلران از لحاظ منظر شهری به شدت نیازمند تغییر و ساماندهی است که باید در این راستا با تعامل بین بخشی این امر محقق شود. 

 وی اظهار داشت : بدون شک تعامل  شهرداری و شورای شهر عمران وتوسعه شهری در پی خواهد داشت و فرمانداری نیز مصوباتی را حمایت خواهد کرد که دهلران را در این مسیر قرار بدهد. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران به بهسازی میادین و بلوارهای اصلی شهر دهلران اشاره کرد ، گفت : بهسازی ، ترمیم و زیبا سازی میادین و بلوارها باید به صورت جهادی در سطح شهر آغاز شود. 

 وی گفت : در بحث زیبا سازی و تحقق توسعه عمران شهری باید شهروندان را مشارکت داد .

 صادقی تصریح کرد : برای تحول باید یک مسیر و برنامه درست داشت و با یک هدف گذاری چشم انداز کار را مشخص کنیم.

  فرماندار ویژه دهلران گفت : مجموعه فرمانداری همراه مدیریت شهری خواهد بود تا شاهد تحولات خوبی در سطح شهر در این دوره باشیم. 

وی عنوان کرد : جمع آوری تابلو های ناهمگون در سطح شهر و حل مشکلات سرمایه گذار آبگرم از موضوعات مهم دیگری است که باید شهرداری و شورای شهر با برنامه برنامه ریزی لازم مرتفع کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار