سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی یزد با بیان این که تمام درخواست‌های شغل و نیروی کار در سامانه جامع کاریابی انجام می‌شود، گفت: این سامانه در استان یزد نیز فعال شده و از این پس خدمات کاریابی را به صورت جامع و متمرکز انجام می دهد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 28 December 2021

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره تعاون، محمدرضا فلاحتی با بیان این‌که سامانه جامع کاریابی کشور از دوم دی ماه به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir راه‌اندازی شده، اظهار کرد: با راه‌اندازی این مهم از این پس کارفرمایان، نیروی کار مورد نیاز خود را از این سامانه شناسایی و جذب می‌کنند.

وی افزود: نیرو‌های متقاضی کار هم می‌توانند اطلاعات خود نظیر تحصیلات و مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگزاری کنند.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی یزد در ادامه با بیان این‌که ۲۸ دفتر کاریابی در استان یزد وجود دارد که قبل‌تر این وظیفه را انجام می‌دادند، گفت: پیش از این سامانه کشوری که به صورت متمرکز به ایفای این مساله بپردازد در استان یزد وجود نداشت.

فلاحتی با تأکید بر این‌که دفاتر کاریابی‌های استان با راه‌اندازی این سامانه می‌توانند به عنوان حلقه واسط به این سامانه معرفی شده و در سطح استان فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های سامانه اینست که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی از نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

منبع: فارس
برچسب ها: کاریابی ، سامانه ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار