نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسوولان همدل و همگام برای رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه اشتغال و رفع بیکاری جوانان تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 26 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیت الله محمود محمدی عراقی روز یکشنبه با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی، اشتغال و بیکاری جوانان از مهمترین مشکلات مردم استان کرمانشاه است، افزود: هیچ خدمتی برای مسوولان بالاتر از حل مشکلات مردم بعنوان ولی نعمتان جامعه نیست.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف مدیران اجرایی از مطالبات جدی مردم از دولت سیزدهم است، اظهار کرد: بابت تاخیر در تعیین تکلیف استاندار کرمانشاه از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از دولت می‌خواهیم هرچه سریعتر اقدام لازم در این خصوص را انجام دهد.  

آیت الله محمدی عراقی که در مراسم افتتاح بقعه متبرک احمدبن اسحاق قمی(ره) در سرپل‌ذهاب، حضور داشت، یادآور شد: این شهرستان بعد از زلزله ویرانگر آبان ۹۶ اینک بسیار آبادتر شده و مردم با نشاط در حال زندگی هستند، البته مشکلاتی همچون بازپرداخت تسهیلات دریافتی وجود دارد که امید است توسط مسوولان پیگیری و تعیین تکلیف شود.   

وی با اشاره به اینکه بقعه متبرک حضرت احمدابن اسحاق قمی (ره) همواره مایه روحدت و انسجام اقوام و مذاهب است، تاکید کرد: اتحاد مردم بزرگترین امتیاز و عامل بازدارنده دشمنان نظام اسلامی است و هر چقدر حول محور وحدت باشیم، آسیبی به این کشور نمی‌رسد.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار