مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام؛
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: برای مداخله به موقع در حین بحران نیازمند روان‌سازی امور هستیم و در این راستا تشکیل تیم واکنش سریع یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 25 December 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی اظهار کرد: بنا به دستور استاندار ایلام و همچنین بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران، این تیم در مرکز استان و به صورت متناظر در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و با حضور اعضای مرتبط نیز تشکیل می شود.

وی گفت: همیشه پیچیده کردن امور در بروکراسی اداری باعث اتلاف وقت شده و این روند با روح قوانین در مدیریت بحران که در آن حفظ زمان یک اصل مهم و تعیین کننده است، منافات دارد.

قیصربیگی افزود: زمان وقوع حوادث در عمل فرصتی برای فکر کردن برای ارائه پاسخ‌های زمانبر نیست، بلکه باید از قبل با برنامه ریزی درست و تمرین و تکرار زیاد در اجرای سناریوهای مختلف در قالب مانورهای مرتبط به سطحی از آمادگی رسیده باشیم که واکنش‌ها بصورت اتوماتیک و بدون تلف شدن زمان ارائه شود.

وی ادامه داد: حین بحران دستورات و تصمیمات لازم الاجرا بوده و از آنجا که اجرایی نشدن ماموریت‌ها احتمال خسارت جانی و مالی را افزایش می دهد، هرگونه کوتاهی و قصور در این رابطه پیگیری قانونی به دنبال خواهد داشت./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار