استاندار مازندران با همراهی مسئولین با حضور در محل استقرار بالگردهای هوایی در منطقه سید محله شهرستان عباس آباد؛ پایگاه امداد نجات هوایی مازندران را کلید زد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 23 December 2021

به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران عصر امروز با همراهی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و کاپیتان نوری، از مدیران وزارت دفاع با حضور در محل استقرار بالگردهای هوایی در منطقه سید محله شهرستان عباس آباد؛ پایگاه امداد نجات هوایی مازندران را کلید زد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این مراسم اظهار داشت: استقرار بالگرد در زمان بحران های طبیعی، امداد جاده ای، اطفای حریق جنگل، کمک رسانی در سیل و جابجایی مصدومین بدحال و بیماران راه اندازی می شود.

وی افزود: با استقرار این دو بالگرد انتظار می رود خدمات رسانی به مردم غرب مازندران در حوزه های بیماران خاص و تصادفات جاده ای در آینده افزایش یابد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم موضوع تاکسی هوایی را که تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری و اقتصادی دارد در آینده مورد بهره برداری قرار دهیم و برای استفاده بهتر از ظرفیت ساحل، طرح اتوبوس دریایی هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار