سرمربی فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام :
عزیز پور گفت:در ادامه بازی‌های فوتبال لیگ برتر تیم فوتبال بانوان پالایش گاز و تیم زارع باطری سنندج با نتیجه یک بر یک مساوی شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 18 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ ندا عزیز پور سرمربی فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بیان داشت: از هفته ۶ لیگ برتر، بازی بین دو تیم پالایش گاز ایلام و زارع باتری سنندج  به میزبانی پالایش گاز در ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد.

او اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در این هفته با توجه به آنالیزی که از بازی تیم حریف داشتیم تمرینات خود را به صورت منسجم و هدفدار انجام دادیم و خوشبختانه تلاش زیادی انجام شد و نتیجه یک یک مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تصریح کرد: نیمه اول بیشتر بازی در میانه میدان بود و دوتیم بازی محتاطانه ایی را انجام دادن وبازی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

عزیزپور اضافه کرد: تیم حریف در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ با توجه به غافلگیری خط دفاع توانستد گل اول را به ثمر برسانند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام ادامه داد: تیم ما حملات زیادی را روی دروازه حریف بخصوص از جناح چپ انجام داد و در نهایت در دقیقه ۷۰ توسط روژین تمریان بازیکن کم سن و سال تیم به گل تساوی رسیدیم.

او یادآور شد: تیم پالایش گاز ایلام در این بازی شایسته بود بخصوص در نیمه دوم بود که متاسفانه بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند که باید با تمرینات بیشتر و تخصصی این مشکل برطرف شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار