مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه گفت: امتحانات نیمسال اول مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 17 December 2021

علی اشرف باقری فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اخذ شده، امتحانات پایان نیمسال اول مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم از اول دی ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این امتحانات، افزود: امتحانات در مقطع ابتدایی در ضمن آموزش و در طول هفته با ارزشیابی تحت عناوین "خوب، بسیار خوب و با تلاش بیشتر" انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه گفت: حوزه برگزاری امتحانات در هر سه ناحیه مشخص شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: نظارت بر این امر از طریق بهداشت آموزش و پرورش و مرکز بهداشت شهرستان انجام می‌شود، فضای انتخاب شده برای برگزاری امتحانات دارای ظرفیت بالا است و فواصل ١ و نیم متری نیز برای چینش صندلی‌ها در نظر گرفته شده است.

باقری فرد تاکید کرد: ارائه کارت واکسیناسیون در مدارس الزامی نیست، اما به دانش آموزان توصیه می‌شود نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

وی گفت: در صورت بروز علائم سرماخوردگی یا کرونا در دانش آموزان در ایام امتحانات، پس از پایان قرنطینه اخذ مجدد امتحان از دانش آموز با ارائه گواهینامه امکان پذیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار