فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری هفت سارق و کشف ۱۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 15 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور با نظارت جانشین انتظامی شهرستان روز گذشته توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی، با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند ماموران موفق شدند ۷ سارق سابقه دار را دستگیر و پس از اقدامات فنی و پلیسی به ۱۰ فقره انواع سرقت (اماکن خصوصی، سرقت مغازه و…) اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح به دستگیری ضارب چاقوکشی، توقیف ۶ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن، کشف مقدار ۵۰ گرم انواع مواد مخدر و همچنین کشف ۴ فقره سرقت کابل برق اشاره کرد.

سرهنگ موسوی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل به مراجع قضائی، افزود: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری مردم به صورت مستمر در دستور کار انتظامی این شهرستان است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم هشدار و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار