مدیرکل و جمعی از مدیران کمیته امداد استان همدان صبح امروز با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار این استان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 14 December 2021
مدیرکل و جمعی از مدیران کمیته امداد استان همدان صبح امروز با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تابناک همدان، محمد رسول شیخی زاده صبح امروز با جمعی از مدیران کمیته امداد با استاندار همدان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمد رسول شیخی زاده، مدیر کل کمیته امداد استان همدان ضمن تبریک انتصاب آقای قاسمی فرزاد، بعنوان استاندار همدان، به حمایت امداد از ۶۰ هزار و ۸۰۹ خانوار محروم و نیازمند در سطح استان اشاره کرد و خواستار حمایت استانداری برای ایجاد سرپناه برای ۹۵۰۰ خانواده فاقد مسکن و بد مسکن تحت حمایت شد.

محمد رسول شیخی زاده در ادامه به تقاضای بهره مندی کمیته امداد از اعتبارات استانی در خصوص مسکن محرومین و پرداخت تشویقی پروژه‌های در حال احداث از محل زکات جمع آوری شده اشاره نمود و درخواست اجرای طرح تفقد و حضور در منازل و دلجویی از مددجویان با حضور نماینده ارشد دولت مردمی و انقلابی و مدیران استانی نمود. 

 در ادامه علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان به افزایش تعداد افراد نیازمند بدلیل مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت در سال‌های گذشته اشاره نمود و گفت: نگاه دولت مردمی و انقلابی به محرومین و مستضعفین نگاه، ولی نعمتان جامعه است.

قاسمی فرزاد همچنین بر حمایت استانداری از اجرای طرح تحول اجتماعی محلات محروم، تسهیلگری در خصوص احداث مسکن محرومین، تخصیص اعتبارات ویژه اشتغال نیازمندان، تفقد و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت و حمایت از ایتام تاکید نموده و اظهار داشت در امور رسیدگی به محرومین استانداری همواره در کنار کمیته امداد می‌باشد.
 
منبع: سایت اطلاع‌رسانی کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار