مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:
«ماهنامه کتاب‌خوان» ویژه هفته کتاب سال ۱۴۰۰ با هدف اطلاع‌رسانی و مرورِ گزارش‌هایی از برنامه‌ها، افتتاح‌ها، مراسم تقدیر از کتابداران و فعالان حوزه کتاب و پیام‌های شخصیت‌های مهم استان و کشور توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 11 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ، معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: نشریه الکترونیکی «ماهنامه کتاب‌خوان» ویژه هفته کتاب سال ۱۴۰۰ با پوشش برنامه‌ها و اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مروری بر اخبار، گزارش‌ها، افتتاح کتابخانه‌ها، ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، پیام‌ها و سخنان شخصیت‌های مهم استانی و کشوری در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در فضای مجازی منتشر شده است که مخاطبان می‌توانند ماهنامه را از سایت iranpl.ir دانلود کنند.

خونسار خاطرنشان کرد: این ویژه‌نامه در بخش «اخبار» ضمن مروری بر نشست دبیر بیست و نهمین دوره هفته کتاب نهاد با اصحاب رسانه، گزارش‌هایی خواندنی از ردپای کاشی‌نگاری زندیه در پوستر هفته کتاب در این دوره، اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب که از استان کرمانشاه برتر کشوری داشته ایم، و مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار تهیه کرده است.

وی بیان کرد: این ماهنامه اخبار و گفتگو ها، افتتاح کتابخانه‌های عمومی تازه تاسیس در شهرستان ها، راه‌اندازی بخش نسخ خطی، سالن‌های مطالعه و کتابخانه‌های سیار؛ افتتاح ساختمان‌های جدید کتابخانه‌ها و آغاز مراحل احداث پروژه‌های جدید و آغاز به‌کار بخش‌های اسناد و نسخ خطی در هفته کتاب رفته و بخشی از مهم‌ترین اقدامات نهاد در این حوزه را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

گفتنی است می‌توانید؛ «ماهنامه کتاب‌خوان» ویژه بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال ۱۴۰۰ را از سایت iranpl.ir دریافت کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار