مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پرداخت مطالبات سنواتی ۱۳۱ دهیاری استان مربوط به سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 08 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی با اشاره به اینکه بهسازی معابر و ترمیم آسیب‌های ناشی از حفاری معابر روستایی توسط شرکت گاز از محل اعتبارات بند " د" و "ق" قانون بودجه پرداخت شده است، افزود: مطالبات ۱۳۱ روستای استان ایلام به دهیاری‌ها پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه به این تعداد روستا بر اساس میزان حفاری صورت گرفته بین ۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است، اظهار داشت: بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال مطالبات سنواتی دهیاری‌های سطح استان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این مجموعه به منظور ارائه خدمات‌رسانی مطلوب و استفاده از انرژی پاک، جلوگیری از مهاجرت روستائیان، محرومیت‌زدایی، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان، کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از استفاده از سایر سوخت ها، گازرسانی به روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور‌کار قرار داده است.

شمس‌اللهی از ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز در مناطق شهری و ۹۷ درصدی در حوزه روستایی استان خبر داد و گفت: شرکت گاز استان در طول چند سال اخیر تعداد زیادی از روستاهای استان گازدار نموده که میزان حجم عملیات گازرسانی در استان و میزان هزینه‌های تأمین اعتبار شده برای آحاد مختلف مردم قابل لمس است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۵۰۱ روستا در استان گازدار شده است، افزود: شرکت گاز ایلام برنامه‌های مختلفی برای گازدار شدن مناطق مختلف روستایی در دست اقدام دارد که انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن اجرایی شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار