فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح ۷۱ قبضه انواع سلاح کشف شد و میزان کشفیات به نسبت دوره مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 01 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و در این راستا طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: ۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه ۴۵۸ عدد مهمات با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: طی اجرای این طرح، ۵۷ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

القاصی مهر با اشاره به اینکه، امنیت فرایند اجتماعی و حفظ آن نیازمند مشارکت همه اقشار مختلف جامعه است، یادآور شد: مبارزه بی امان با هنجارشکنان و عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان است که در این راستا افزایش ۵۱ درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان به ثبت رسید.

سردار القاصی مهر ضمن تقدیر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و عموم مردم، عنوان داشت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و بطور قطع قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار