جانشین فرمانده انتظامی ایلام:
جانشین انتظامی استان ایلام از انهدام باند سه نفره فروش سلاح و مهمات در آبدانان و کشف پنج قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 06 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی بیان داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه فروش سلاح و مهمات جنگی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان آبدانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از انجام یکسری اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه موفق شدند سه نفر از قاچاقچیان فروش سلاح و مهمات را که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد ورود به شهرستان را داشتند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از متهمان پنج قبضه سلاح جنگی ۹۴ عدد فشنگ و تعدادی آلات و ادوات جرم کشف شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیدت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهد کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار